NL
EN
EN
NL

Fresh nieuws.

Boeiend, interessant, merkwaardig, of gewoon leuk. Vers uit onze toetsenborden.

Innovatieproject FreeSoil ondersteunt door LIOF FreeSoil maakt een biologische compost die verrijkt is met micro-organismen als alternatief voor kunstmest en gewasbescherming voor gezondere planten en een levende bodem. Het LIOF in Limburg ondersteunt FreeSoil via een innovatieproject en door haar netwerk beschikbaar te stellen. Fresh Retail is partner van FreeSoil en ontwikkelt tevens de communicatie- en promotiemiddelen ten behoeve van het FreeSoil project
Lees meer
Met topchefs op ontdekking naar beter eten in de zorg In samenwerking met Smaak van het Huis organiseerde Fresh Retail het ‘Diner van morgen’ bij Koppert Cress voor managers en bestuurders van zorginstellingen. Dit diner is onderdeel van het programma ‘De Veldkeuken’, waarbij Nederlandse topchefs de deelnemers inspireren om gezonde en smaakvolle maaltijden te bereiden voor mensen met een aandoening.
Lees meer
Ontdek Japan! Zien, proeven en beleven In oktober/november 2017* organiseert Fresh Retail in samenwerking met Apex inc. een inspiratiereis naar Japan voor iedereen die geïnteresseerd is in VERS met hoofdletters. Of het nu om bloemen of planten gaat of om food. Japan is uniek en wij zullen je onderdompelen in een unieke vers wereld.
Lees meer
Het belang van goede fotografie Foto’s zijn de ideale manier om je product of dienst aantrekkelijk over te brengen. Door de juiste fotografie op je website, social media pagina of in je promotiemateriaal te gebruiken zorg je ervoor dat je product extra opvalt en wordt onthouden.
Lees meer
Campagne Fabulous Freesia in UK Najaar 2016 stond voor Fabulous Freesia in het teken van verschillende acties, gericht op bloemisten, handel én consumenten.
Lees meer
Promotie snijorchidee - persbericht Vanaf september start een opvallende promotiecampagne voor snijorchidee.
Lees meer
Wij zijn verhuisd Per 1 augustus is Fresh Retail verhuisd van Delft naar Oegstgeest.
Lees meer